Forum www.2lh.fora.pl Strona G│ˇwna

www.2lh.fora.pl
forum klasy 2 Lh
 

Narzekasz na wszystkich a tu nie,a tam nie,a mo┼╝e to z tob─

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2lh.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:10, 09 Kwi 2014    Temat postu: Narzekasz na wszystkich a tu nie,a tam nie,a mo┼╝e to z tob─

Atrakcyjna mo┼╝e i by by┼éa gdyby troch─Ö schud┼éa.To tak jakby szuka┼éa potwierdzenia swojej seksualno┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest zazdrosny jak diabli, a jemu wszystko mozna.
[link widoczny dla zalogowanych]
to sa takie niby brzuszki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale w zamian za to zjad┼éam miseczk─Ö sur├│wki ze ┼Ťwie┼╝ych warzyw i malutkiego k─Ösa kotleta z piersi i wcale si─Ö tym nie przejmuje.. [link widoczny dla zalogowanych] Jak jeste┼Ť z Krakowa to musz─Ö Tobie poleci─ç fajny zabieg na takie w┼éa┼Ťnie w┼éosy- to keratynowe prostowanie w┼éos├│w, kt├│re mozesz wykona─ç w centrum M1 u Pana Mateusza.
Z podwyzszona prolaktyna walcze juz ok 2 lata. ZIG TECH. dobre s─ů jeszcze palette color XXL teraz wysz┼éy nowe kolorki ale cz─Östo uczulaj─ů musisz sobie zalecany test zrobic chyba ze nie masz uczulen na farby mysle ze jeszcze raz i bedziesz sobie mog┼éa zrobic sw├│j wymarzony kolor pozdrawiam Gdzies nawet widzia┼éam przepis na lody jagodowe-wg.atkinsa!! Moze to jakas narodowa cecha..? [link widoczny dla zalogowanych]
kredyt na mieszkanie). babaj,w├│zki mo┼╝esz z m─Ö┼╝em obejrze─ç i wybra─ç,kt├│ry Ci si─Ö podoba a m─ů┼╝ mo┼╝e p├│┼║niej pojecha─ç i go kupi─ç ,moje bli┼║niaki na pocz─ůtku spa┼éy w jednym ┼é├│┼╝eczku w poprzek, dopiero po 2-3 miesi─ůcach ka┼╝de mia┼éo sw├│j BUZIACZKI ODPISUJCIE CZEKAM !!!!!!!!! Oni m├│wi─ů ze ona ma zaj**ista figure i super ty┼éek. sama sobie ta dziewczyna szkodzi Tutaj nie ma p├│┼é┼Ťrodk├│w . Tak j─ů krytykujecie, a ja nie znam faceta, kt├│remu ona by sie nie podoba┼éa (chodzi mi o takich w przedziale od 28 do 33 lat).
Więc trudno przypuszczać i zakładać, że ten sam zespół ma dwa inne od siebie utwory i pod tym samym tytułem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przecież już o tym dawno pisałem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Domy┼Ťlam si─Ö, ┼╝e przy grzybicy odczuwasz dyskomfort, ale jak ju┼╝ zaleczysz, to nie myj si─Ö przez dwa dni, aby ta flora bakteryjna mog┼éa si─Ö odbudowa─ç.

Mam 19 lat a problem mnie dotkn─ů┼é gdy mia┼éam zaledwie 13 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
postanowilam wykorzystac czas co do minuty.. a tez mam usuniete obydwa platy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
za ksi─ů┼╝ki sie wzi─ů─ç a nie tylko o t┼éuszczu na wlasnym dupsku i centymetrach dywagowa─ç pustaki!
gdzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do mojej blizny w chwili obecnej najgorszy jest chyba jej kolor ktory po 2 latach jest na 40/50 % dlugosci czerwony, masakra, zeby blizna po takim czasie nei zbladla, po zabiegu jej wyciecia u chirurga plastycznego (miala byc cieniutka kreska tylko) a z szerokosci ok 12/14 mm przed jest teraz ok 7) po 6 roznych laserach i 5 masciach!

Ja tez nie miałam przecież.. [link widoczny dla zalogowanych] Może znów się ruszyło?
rro70djnypz7yprf 5b2o17ge [URL=http://www.352683.com/441610.html ] l8s145c8 [/URL] 46uazbgf6it 16 zł, z myciem itp. I tradycyjnie - DLACZEGO JA??? Podaczas wakacji ćwiczyłam na siłowni, jednak efekty były marne, a nawet rzadne ;/ Jednakze najbardziej moge polecic Pana z zakladu fryzjerskiego - nie pamietam imienia ale jest tylko jeden. [link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze polecam na wszelkie rodzaju problemy - przebarwienia, zmarszczki, tr─ůdzik. Ka┼╝dy ma swoje zdanie,swoje do┼Ťwiadczenia... Foto palca: Co jak co ale moja zona robi to najlepiej nie jakies tam nelsidesing czy inne zele supper glu i d**a nic nie odpadnie dajemy 12 miesiecy gwarancji ja juz nie moge z nimi !!! Bez obrazy ale wszelkie metody behawioralne ..czyli owieczki,modlitwy juz wypr├│bowa┼éam. Okolice Pr─ůdnika czerwonego, ew z dojazdem...
Roz┼éo┼╝y┼é kanap─Ö po┼éo┼╝y┼é po┼Ťciel i nagle s┼éysz─Ö NIUNIA PRZYNIE┼Ü KLAPKA pytam go co si─Ö dziej─Ö on na to przynie┼Ť klapka i nie patrz tu. przynios┼éam mu ten kapec i spojrza┼éam....
Jednym z hit├│w s─ů comiesi─Öczne partnery.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam.

Dokupiłam sobie od razu witaminki , magnez i potas.
[link widoczny dla zalogowanych]
Diabeł wszystkich ludzi kusi, a najbardziej Księży i Zakonnice ................... już naprwadę mam go dosyć...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy w zyciu wi─Öcej tego ┼Ťwinstwa!
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam goraco!!! [link widoczny dla zalogowanych] hej dziewczyny...
a Wrangler ma taki model Kane a mnie sie jej szkoda zrobilo...kurde popelnila bl─ůd i ci─ůgle za niego p[laci, etykietka \'\'puszczalskiej\'\' zostala jej przyczepiona chyba juz na zawsze..kazdy z nas ma jakies wstydliwe, hanbi─ůce sekrety..kazdy popelnil bl─ůd..one nieswiadoma konsekwencji popelnila bl─ůd na oczach calej polski..ps. I nic! Patulek spr├│buj jeszcze tych otr─Öb├│w z jogurtem naturalnym nies┼éodzonym, mo┼╝liwe, ┼╝e pomo┼╝e jeszcze bardziej. Niezrozumiale to napisa┼éam [link widoczny dla zalogowanych]
czy jak? Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö Polecam Dr Kurczowy .Bardzo dobry lekarz i wspania┼éy cz┼éowiek ,ma wspania┼ée podej┼Ťcie do kobiet jest ok i nie owija .POLECAM Szukam moich ulubionych piosenkarzy i zespo┼é├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç dziewczyny ja w┼éa┼Ťnie schodze do natury ju┼╝ od 10 miech.nie farbie w┼éosow powiem wam ┼╝e nie dra┼╝ni mnie odrost poniewa┼╝ najlepiej zafarbowa─ç w┼éosy na podobny kolor jak swoj naturalny. Ugotowa┼éam tradycyjny ros├│┼é na indyku i wo┼éowinie (ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wielokrotnie widziałam zdjęcia gwiazd sprzed operacji i po operacji wiele z nich nagle z małych ust miało wielkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
a wygl─ůd biustu mo┼╝na poprawi─ç przez dobry biustonosz,cuda teraz takie s─ů,┼╝e hej ,kupi┼éam sobie z ┼╝elowymi wk┼éadkami,zak┼éadam go czasami do du┼╝ych dekolt├│w,nikt by nie powiedzia┼é,┼╝e mam miseczk─Ö B,du┼╝e C to jest i tak fajnie si─Ö schodz─ů ,zreszt─ů opadni─Öte piersi tez na pewno wywindowa┼éby w g├│r─Ö,tak wi─Öc patrz─ůc na zdj─Öcia pi─Öknych,pe┼énych piersi nie zawsze wierz─Ö,┼╝e jest to dok┼éadnie to,co widz─Ö (nie mowi─Ö o R.Dancewicz,tylko tak og├│lnie) Ja juz i tak tatuazu nie potrzebuje bo usunelam u plastyka blizn─Ö z nogi i mam ┼Ťliczn─ů kreseczk─Ö na milimetr szeroko┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
/konkrety, tu trzeba byc przygotowanym, nawet mozna datami rzucac
R├│wnie┼╝ mog─Ö si─Ö podpisa─ç pod pochwa┼é─ů dla Pani Ani z salonu HAIR STYLE...
Honor mezczyzny znajduje sie miedzy nogami jego kobiety glosi stare arabskie przyslowie.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie bardzo mi to pasuje do moich wyobrazen ;-P [link widoczny dla zalogowanych] ze to jest najlepsze rozwi─ůzanie.
Aż żałuję, że tak długo korzystałam z drogich wizyt, a z biegiem lat było coraz gorzej. awokado ma calkiem sporo wegli i z doswiadczen wlasnych i ludzi na grupie dyskusyjnej lowcarbers wiem ze potrafi wyhamowac wchodzenie w spalanie tluszczu = NO na Fat Fast był jeszcze taki prezenter - Sławek Siejka. A powiedz mi jak z cwiczeniami? słuchaj, piszesz że te słowa można różnie interpretować... [link widoczny dla zalogowanych]
Z lodowki to bym nie wychodziła. A powiedz, tylko szczerze,czy ty teraz juz w ogole nie czujesz z e masz nie swoje piersi? Przez te \skaczace\ temperatury moja polowka dorobila sie slicznej anginy i wielkiego kaszlu, przez ktory oka nie moze zmruzyc od wtorku, a ja przez to tez sie nie wysypiam... dla mnie to taki ni pies ni wydra Byłam we Włoszech na wakacjach z rodzina w rimini i zakochałam się we Włoszech . Szkoda tylko, że wizyta sporo kosztuje (120,00 zł). wiesz co, ja też miałam identyczny problem jak Ty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy dobrze rozumiem?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.2lh.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin